Kardemumma bluffen

Gillar du kanelbullar ?? Det gör jag, men jag är mer förtjust i kardemumma än i kanel.
Tanken på en doftande, välsmakande kardemummaskorpa gör mig lyrisk ( ochlättlurad ).
Så fort jag ser en förpackning med det magiska ordet påtryckt, så köper jag den.
T ex Pågens säljer en produkt som kallas "kardemummaskorpor". Haha !!! Jag tror inte att
de finaste, mest sofistikerade kemiska analysmetoder finner ens ett spår av kardemumma
i dom.  Och det finns många fler sådana exempel på butikshyllorna !! Vad f-n håller dom på med??
Är kardemumma så dyr att man bara

Kommentarer
Postat av: Fredde

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9170373159

2009-03-19 @ 10:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0